جهان های موازی

جهان های موازی
آخرین مطالب
  • ۰۰/۰۵/۳۰
    چپ
محبوب ترین مطالب

هیچ ١

يكشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۳۱ ق.ظ


با سلام و درودی دیگر خدمت تمام خوانندگان وبلاگ جهان های موازی
باز برگشتم، نمی دونم واقعا برگشتم یا نه برگشتم که بعد از مدتی باز غیب شم و برم و یه وبلاگ دیگه درست کنم و روز از نو روزی از نو ، تو این دوسال دو تا وبلاگ عوض کردم و ... نمی دونم چرا و توجیهی هم براش ندارم :( 

فکر نکنم نیازی به معرفی داشته باشم ، معدود خواننده های عزیزم من رو می شناسن و فقط بگم دورگه طرد شده هستم ....


پ.ن ها :
١ - وبلاگ های قدیمی رو پاک کردم :|
٢ - این دوسال و مخصوصا ٩٤ یک سال کابوس واری بود امیدوارم این سال زوج خوش یومن باشه و همین امیدوارم
٣ - اهان زدم تو نخ کتاب و کتاب خونی سعی می کنم هر هفته یه کتاب رو که خوندم براتون معرفی کنم 
٤ - جهان های موازیم رو پرشین بلاگ پاکش کرد :| نمی دونم چی باید بگم
٥ - خسته ام ، خیلی بیشتر از هر وقت دیگه :(
تمام :ایکس

نظرات  (۱)

  • بانوی سفید روهان
  • چه جمله ی خوبیه :'(
    میخوای دمتو با میخ بکوبم به اینجا دیگه نتونی وبلاگ عوض کنی ؟{الان در نبود ملکه من مسئولیت عذاب دهنده ی تو رو موقتا قبول میکنم:| }
    لطفا در مورد جهان های موازی بیشتر مطلب بذار چونکه من خیلی در موردشون کنجکاوم و اینکه به تازگی یه جمله یه جایی خوندم که گفته بود من حاصل خود کشی در یه جهان دیگه م یا یه همچین چیزی که در مورد همین جهان های موازی بود ولی من نفهمیدم چی شد :))
    پاسخ:
    بازی بازی با دم شیر هم بازی ؟! ( این سری هستم و بهونه ای برای رفتن ندارم )
    حتما ، تو برنامه ام نوشتن همچین مقاله ای بود 
    سعی می کنم زودتر بنویسم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی