جهان های موازی

جهان های موازی
آخرین مطالب
  • ۰۰/۰۵/۳۰
    چپ
محبوب ترین مطالب

روز اول

سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰۷:۲۶ ب.ظ

اومدم بنویسم روز اول, تاریخ فلان, بعدش یادم افتاد که خود پست تاریخ انتشار داره دیگه و تاریخ انتشار همون تاریخ نوشته شده ی متنِ به همین خاطر افسرده شدم, از این جهت که گفتم متن می تونه ادبی تر باشه و یا این که کمی متن طولانی تر بشه, که خب نشد ( خنده ی بلند )

 الا ای حال امروز یه روز عادی مثل بقیه روزها بود با این تقاوت که کتاب خونه نرفتم به خاطر این که یه برنامه دفاع کارشناسی ارشد باید حاضر می شدم و به همین خاطر دیگه حس و حالش رو نداشتم برم کتابخونه و دوباره برگردم برای دفاع و باز برم کتابخونه و خب چون گوشی هوشمند ندارم و اینترنت هم خیلی بسته هاش گرون شده به همین خاطر برای تبلتم اینترنت نمی خرم و به نوعی تو کتابخونه دسترسی به اینترنت ندارم و خب خوبه این جوری راحت ترم و تمام تمرکزم روی کتاب و مشق و ایناست ( نقطه )

این چند  وقته با ذوق و شوق شروع کرده بودم به خوندن دو تا درس فیلد تئوری و جبر لی به این امید که ترم بعد وقتی ارائه می شه آماده تر باشم, و تو طول ترم فقط تمرین حل کنم, که خب پری روز که با استاد راهنمام حرف می زدم گویا فیلد تئوری برای منی که گرایشم گرانش و کیهان شناسی ارائه نمی شه و از اون طرف درس جبر لی هم برای دکتری هستش و این ترم ارائه نمی شه K یعنی پوکر موندم و همین ( نقطه )

ولیکن این باعث نشد که از تصمیم توی جبر لی و فیلد تئوری خوندن منصرف بشم و به همین خاطر خوندن رو ادامه دادم , امروز جلسه ی شیشم فیلد تئوری 1 دکتر گلشنی رو تموم کردم و می خوام جلسه ی سوم جبرلی رو شروع کنم که با خودم گفتم شاهین بیا روزمرگی هات رو در قالب روز اول دوم و ... بنویس بلاخره یه روز به اون چیزی که می خوای می رسی دیگه که خب خلاصه اش این شد که بنویسم ( نقطه )

قضیه فیلد تئوری و جبر لی خوندن به همین جا ختم نمی شه , من برنامه ریزی کرده بودم که تو تعطیلات حداقل بتونم این دو تا درس رو به یه جایی برسونم و بعدش بشینم کیهان شناسی پیشرفته و مکانیک کلاسیک پیشرفته بخونم که خب با این وضع پیش آمده انگار خوندن فیلدتئوری و جبرلی بی فایده است به نوعی ولی خب چه کنم که واقعا دوس دارم این دو تا مبحث رو و از اون طرف کیهان شناسی رو هم که ترم بعد دارم و از قضا باید اماده هم باشم پس مجبور شدم که شروع کنم به کیهان شناسی خوندن , ولی خب داستان پیچیده است خیلی پیچده تر از اون چیزی که فکر کنم ( نقطه )

کلی کار انجام نشده دارم و اصلا حس و حالش نیست انجام بدم ولی خب باز خوبیش اینه که این اواخر دو تا رمان تموم کردم بعلاوه این که باید به مقاله برای یه ماهانمه ی اینترنتی بنویسم و صد البته یه دوره ی آموزشی فیزیک مدرن هم می خوام ضبط کنم, البت این آخری رو اگر خسته نباشم حتما انجام می دم و امیدوارم یه چیز خوب از اب در بیاد ( دو نقطه دی )

 

چیز دیگه ای به ذهنم نمیاد, که البته میاد ها ولی خب ترجیح می دم اونا رو توی چندتا مبحث جدا جدا بنویسم تا این که تو روزمرگی هام بنویسم J و خلاصه این که تمام ( نقطه )

 

پی نوشت :

امروز یاد گرفتم که alt+0250 رو توی برنامه آفیس بزنی باعث می شه علامت سکون روی یه کلمه رو بنویسی ( منتظر تشویق خوانندگان )

نظرات  (۱)

با اینکه به نظرم تا آخر عمرم هم شاید به دردم نخوره سکون روز یه کلمه بزارم ولی از اینکه یادگرفتم خوشحالم!

البته الان رفتم امتحان کردم نشد!
ولی خب خیلی هم ممنون!

پاسخ:
مشکل از من بود باید alt +0250 رو بگیری :دی
الان درستش می کنم تو متن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی