جهان های موازی

جهان های موازی
آخرین مطالب
  • ۰۰/۰۵/۳۰
    چپ
محبوب ترین مطالب

نویسندگان روس - قسمت اول

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۲ ق.ظ

خب نمی دونم چرا به نویسندگان روس علاقه دارم :دی { فعلا نظری ندارم چون به طور جد وارد این قضیه نشدم و پراکنده با داستان هاشون اشنا هستم } اما خب این علاقه ام مثل علاقه به فلسفه ی آلمانی می مونه که ارادت خاصی بهش دارم :) 


چون اصولا ادمی هستم که از نظم خوشم میاد هر چند خیلی بی نظم هستم اونم از حد اعلی ، دیدم نمی تونم دسته بندی کنم نویسندگان روس رو گفتم یه سری به ویکی پدیا بزنم و دیدم ااا یه عکس قشنک از ٢٥ تا نویسنده روس گذاشته و خب منم چون ادم راحت طلبی هستم اومدم و بر اساس اون عکس نویسندگان روس رو دسته بندی کردم و شد پنج تا دسته که تو عکس می بینید و این و می گم چون هیچ ترتیب یا اولویتی در دسته بندی این بزرگان نیست که بگم فلانی از فلانی بزرگ تره و ...


خلاصه تصمیم گرفتم بر اساس همین عکس پیش برم و پنج تا پنج تا نویسندکان روس رو معرفی کنم ، البته در مورد کتاب های هر کدوم از این بزرگان بعدا نوشته هایی رو منتشر می کنم و فعلا در حال جمع اوری زندگی نامه و کتاب های این بزرگان هستم 


براساس عکسی که مشاهده می کنید ، سری اول این نویسندگان عبارت است از :


تولستوی - داستایوسکی - بولگاکف - سولژنیتسین و پوشکین 


ابله داستایوسکی و مرشد مارگاریتا بولکاگف رو کمی خوندم و در ادامه سعی می کنم کتاب های دیگر این عزیزان رو بخونم .


پ.ن :

١- فعلا همین قدر کافیه 

٢- پست تغییر می کنه و ویرایش پیدا می کنه :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی