جهان های موازی

جهان های موازی
آخرین مطالب
  • ۰۰/۰۵/۳۰
    چپ
محبوب ترین مطالب

به یاد اسماعیل خویی

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۰۹ ب.ظ

 

آی تو

ابر کامکار

بر من ، این به راه باد مشتی از غبار

نم نم نوازشی ، اگر نه آبشار بخششی ، ببار

ورنه دیر می‌شود

دیر.

به یاد اسماعیل خویی

موزیک پیشنهادی : Ağladıkça ,عود نوازی از آرا دینکجیان, Ağladıkça در زبان تورکی به معنای " گریه کنان " از ساخته های احمد کایا خواننده ی مشهور ترکیه ای است, که وی نیز دور از وطن درگذشت.

  • Shahin Hasani

شعر نو

نظرات  (۲)

بازگشت همه به سوی بیان است :)

پاسخ:
پس منتظر بازگشتت به سوی بیان هستم :دی
یه جوری گفتی بازگشت همه به بیانِ گفتم جوون بابا به روز کرد وبلاگش رو اما دیدم نه :|

فعلا دارم رو زیربنا کار میکنم :دی

همین که دوباره سر میزنمو فعلا پیشرفت محسوب کن

 

پاسخ:
اره همین رو می خواستم بگم =)))
همین که باز یه سری می زنی خودش کلیه =)))
ادامه بده تو می تونی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی