جهان های موازی

جهان های موازی
آخرین مطالب
  • ۰۰/۰۵/۳۰
    چپ
محبوب ترین مطالب

موجودات اساطیری یونان قسمت اول - مقدمه

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۰۴ ق.ظ

خب قصد دارم تو این پست و  چند پست متوالی دیگه ، اعضای خانواده ی بزرگی از موجودات اساطیری که تو اساطیر کلاسیک یونان خیلی می ببینیمشون رو شروع کنم به معرفی کردن :) ، خیلی هامون با مدوسا و خواهران گورگون بر خوردیم یا پگاسوس و کلی موجودات دیگه که تو کتاب های فانتزی یا اساطیری اسمی از اونها شنیدیم و دریغ از این که شاید اصن ندونیم این موجودات باهم خواهر و برادر هست .

فکر کنم تو این چند پست با معرفی اعضای ایا خاندان بتونم خیلی از موجودات اساطیری یونان باستان رو معرفی کنم و باقی موجوداتی که جزء این خاندان نیستند رو در مجموعه های دیگه اگر عمری باقی بمونه براتون شرح می دم.

این خاندان بزرگ از دو موجود اسطوره ای بزرگ به اسم اِخیدنا ( Echidna ) و توفون ( Typhon )  به وجود اومده که یک طیف وسیعی از موجودات اسطوره ای اساطیر یونان رو تشکیل می دن ، چون این دو تا موجود خودشون جزئی از موجودات اسطوره ای هستند پس از خود همین موجودات شروع می کنم برای شرح این خاندان بزرگ :) ، اما نکته ای لازم به ذکره که این دو موجود خودشون به نوعی پدر و مادری دارن و صلاح می دونم کلا قبل از ورود به به زندگی این خاندان ابتدا زندگی نامه ی اجداد این موجودات رو بررسی کنیم .

 

ادامه دارد ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی